Blogg


søndag 30. september 2012

På leit etter fargesplæsj på messa!!




Live-blogging.....
-har jo ikke akkurat prøvd det før! Men nu sitt æ her på Interiør & boligmessa i Bergen, omgitt av mye design, flinke bloggera, interiør, forskjellige trenda, kunst..... -og mye mye mer,- og skal lag et vanvittig kult innlegg på direkten heheh! Og sia æ e totalt avhengig av farga i tilværelsen så må jo dette bli ei slags fargevandring her inne på Tonemelonemåten!

So,- here we go, se og bli inspirert!




































Til slutt,- bloggefrokost og 100 gale bloggeberta,-
"need I say more?"
Arti :-)

Fortsatt fin messehelg!

Tone










10 kommentarer:

BO sa...

Takk for ei glimrandes helg! :-)
Ha ein knallgode søndag!

Fru Fly ⚈ Heidi sa...

Fiiint innlegg med deilige farger! Takk for at du var med på Bloggeriaen - og alt annet i løpet av helgen! Alltid like koselig!.-) Klem

Frøken Fryd sa...

Hei på deg, ToneMelone :) Det var knakande kjekt å møta deg live! Eg ser at liveblogginga gjekk smertefritt, fargesplæsj it is :)

Håper me møtes igjen.

Klem Eli

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei Tone!
Var veldig koselig å hilse på deg :)
Klem fra Stine

Maratonjenta sa...

Hærlig innlegg!!! Flotte bilder:-) Enn at jeg ikke fikk elget meg bort til bordet ditt på Zupperia og slått av en liten prat! Ja, ja,:-) Digger bloggen og maleriene dine!

Maratonjenta sa...

Hærlig innlegg!!! Flotte bilder:-) Enn at jeg ikke fikk elget meg bort til bordet ditt på Zupperia og slått av en liten prat! Ja, ja,:-) Digger bloggen og maleriene dine!

lillpastill sa...

Takk det samme, fine du! :)
Og FOR en helg!! Gleder meg til neste gang, er jo så kjekt med slike sammenkomster, og spesielt i slike omgivelser :)

Fin fin ukestart til deg
Klemmer og smil fra meg

Fru Andersen sa...

Takk for en suuuuper helg! Veldig moro å hilse på deg :-)

Virkelig flotte bilder du lager!

God mandag videre!

Anette Willemine sa...

Takk for en fantastisk herlig helg! Koselig å treffe deg på messen, Tone! :o)

PS! Jeg digger bildene du lager!

Fin høstdag til deg!

Klem,
Anette Willemine

Åpent hus sa...

og året etter var selv utstiller med egen butikk, tenk det da! :)