Blogg


mandag 24. desember 2012

God jul folkens!




Utsnitt akryl 100x200

Tone


2 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

GOD JUL min venn! Her har vi feiret en stille, amputert jul med en feber/oppkastende gutt og en turbo av en liten jente som avslørte morfar som nisse.
Julen 2012..
Håper du hadde en koselig, avslappende julekveld:)
Klem

Marianne sa...

Hei Tone!
Godt nytt år og takk for masse inspirasjon i det forrige :)
Jeg håper det er greit at jeg bruker de fargeglade arbeidene dine (eller rettere sagt bilder fra bloggen din av arbeidene dine)som inspirasjon for studentene mine. Vi skal jobbe litt med mixed media etter en periode med fargelære, og jeg synes dine bilder er en fin innfallsport. Det er ikke kunststudenter, men førskolelærere in spe som øver seg på forming. Og vi prøver naturligvis ikke å kopiere, men å tørre selv!
Beste hilsen Marianne Puvatcha