Blogg


fredag 12. april 2013

Tonemelone stæsj!!









Nu e det sikkert mange som lura på koffer æ sitt å trakla ihop så mange puta om dagen....
-vel, det har æ vel egentlig bestandig gjort. 
Gjenbruk står høyt i kurs hos mæ, spesielt når det kommer til sprælske stoffa- nye og gamle!
Spesielt svak e æ jo førr gamle retrosengetøy fra 70-tallet,-
så om det e nån i Bergensområdet som gjerne vil bli kvitt sånt- så tar æ gjerne imot!!

Men- poenget med dette innlegget e jo faktisk å avsløre en liten nyhet! 
Drømmen har jo lenge vært å kunne ha et egna lokale/atelie ute blant folk, korr æ kan male- og stille ut bilda, og ellers mekk ihop ditt & datt! (Har alt førr mye kreativt rot her hjemme!)
 Nu ser det ut som at det kan bli en realitet etterhvert! Og det som e ekstra kult e at vi skal vær 2 kreative sjela i dette lokalet! 
Mer info kommer seinere.
Juhuu!!

Tone




13 kommentarer:

Marte - Inni Min Hule sa...

Så godt å se litt farger! Kan fort bli mye hvitt i interiør-verdenen for tiden, så da er det herlig å se farger i bruk igjen:-)

God helg!

neri kunst sa...

Så gøy :O)!! Gratulerer :O)!! Selger du puter?

Marianne H.N sa...

Så gøy!! Grattis, jeg gleder meg til å se hva planene dine innebærer :D

Living Four Seasons sa...

Fantastisk! Nydelig puter og jeg elsker alle fargene.

Klem,
Vicky

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Tillykke med det.
Nogen gange går drømme i opfyldelse.
Flotte puder du viser.
God dag til dig.
Klem Lonni

FjordBy sa...

Gratulerer!!
Så kjekt!
Alltid mye kreativt rot rundt kreative sjeler, men veeldig kjekt å kunne få litt avsetning på produksjonen da! Burde nok hatt flere hus til alt utstyret mitt... Hehe.

Ha en videre deilig helg!
Gleder meg til å se mer av hva dere pønsker på!
Klem :)

Dynamisk Salong sa...

Oi, så spennende med eget atelie! Skjønner godt at du kan ønske deg noe sånt, med den fantastiske produksjonen du nå etterhvert har fått. Et viktig skritt videre på veien, høres det ut som? Gir deg et lite sitat med på veien: "Å våge er å miste seg selv et øyeblikk. Å ikke våge er å miste seg selv". Lykke til! Klem fra Beate

Pink lady sa...

Så deilige farger!!

Lykke til med et eget atelie! Jeg gleder meg til å høre mer:) Lykke til!

Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

WOW så stilige puter og heeerlige farger... love it!
Gratulerer med atelier... så gøy:)

En riktig fin tirsdag til deg:)
Klem fra Marianne

Elisabeths Borg sa...

Skikkelig vitamin insprøytning av farger. Hørtes veldig spennende ut med egen virksomhet et egne lokaler. Lykke til:-)

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Utrolig fin blogg du har.Liker godt dine bilder og puter.
Skulle gjerne visst hvor du har kjøpt stoffet med rundinger/prikker.
Spennende med eget atelie!
Lykke til!

hilde sa...

for noen kule stoff! og gratulerer med eget atlier! :D

lillpastill sa...

For noen deilige farger på fiiiiine ting! Du er flink!! :)
Fin lørdag til deg
Klemmer og smil fra meg