Blogg


søndag 26. mai 2013

Tonemelonedesign og Møbelpøbel blir butikk!!


Jippi- hjælp- jippi!!!

 Tonemelonedesign og Møbelpøbel slår sæ sammen og åpna butikk i juli/august!!
Nu kan vi endelig si det høyt! 
I Fridalsveien 42, 
5 minutta kjøring uttaførr Bergen sentrum får vi 70 kvm butikklokale å boltre oss i. Ho Møbelpøbel skal selge møbla med høy pøbelfaktor, men også møbla som gjør sæ best akkurat sånn som de e!

Æ skal selge bla hjemmesydde fargerike puta og maleria,
 kommer også  til å fortsette med å lage bilda på bestilling.

Ideen blei til på en bloggmiddag førr snart 1 år sia. 
Det viste sæ at vi hadde en liten grunder i magen begge to, men ingen av oss hadde turt å gjør nåkka meir enn å tenke tanken! Vi fant ut at vi hadde nåkka unikt som kunne funke bra i lag! 
På bildan kan du se produkta som kommer til salgs, og førr dæ som følge oss vil du få et innblikk i innflyttinga frem til august.
Vi gleda oss enormt!!









Vi håpa du vil følge oss!!

Tone :-)




14 kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

Wow! Er det sant? Så utrolig spennende og GØY. Kan ikke fatte annet enn at dere to må bli det perfekte team! Så lekne, kreative og humoristiske i møbel- og fargeveien begge to. Møblene og maleriene passer jo som hånd i hanske. Blir spennende tider fremover da?! Neste gang jeg skulle være på Bergenstrakter skal jeg difinitivt stikke innom. Lykke til med spennende og kreative dager fremover. Klem fra Beate

Anne sa...

Jeg skal bli fast kunde hver gang jeg er i Bergen!!!

Sirkusprinsessen sa...

Wow så spennende, gjett om jeg gleder meg! Kommer garantert å komme ofte innom der ja :)

Åpent hus sa...

så utrooolig kult!
håper det blir nettbutikk også! :)
super kombo!!

all mulig lykke ønskes dere!!

stor klem til dere begge

Åpent^hus

mellaogmalla sa...

Har akkurat kommentert inne hos møbel pøbel, så i fare for å repetere meg selv: Åå, så spennende! Gratulerer:) Jeg håper dere har åpna når jeg skal forbi i slutten av juli/begynnelsen av august!
:)

Pink lady sa...

Så kjekt! Gratulerer!!
Gleder meg til å besøke dere i nye butikken :)

Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Så utrolig G Ø Y ;)
Herlige bilder dere har knipset for anlendingen...
Dette MÅ jo bare bli bra!
Masse lykke til fremover med alt som skal ordnes :)
Klem May Helen

Ellen* sa...

Schtili'!:o)
Jeg følger med, og kommer innom når dere åpner! Veldig sans for fargene deres, og kunne veldig godt tenke meg et av bildene dine!

Bybanen går vel bortover der? Nærmeste stopp?

Ellen*

Vibba sa...

Så utrolig gøy og dette blir en herlig blanding som kommer til å gå kjempebra! Jeg følger veldig gjerne med og heier på dere!

Klem fra Vibeke

Giske sa...

Kjempe gøy !

Kaspara sa...

Heisan Tone
For en fantastisk kombinasjon som kler hverandre utrolig godt! Gratulerer så mye, så utrolig artig! Bildene i dette innlegget er som jeg skrev inne hos Christine også regelrett til å spise opp, HELT FANTASTISKE!
Heia dere og lykke til!
Klem fra Kaspara

Hege (artigforkidsa) sa...

Oj så stilig!
Fantastiske bilder, fantastiske farger, gratulerer, kan ikke skjønne annet enn at det må bli en SUPERBUTIKK!!!! Av og til skulle jeg ønske at Bardufoss så litt lenger sør.. :-)

Frøken Fryd sa...

Snakk om winning team! Dette MÅ jo berre bli bra :-) Så herlig forfriskende stil, og masse humor, what's not to like? Slår dåke til med stand på Bolig- og Interiørmessa da, eller :-D

Gleder meg til å følgja med vidare, verkelig!

Klem Eli

Monica/ Twist sa...

Så fantastisk moro! Gratulerer! Gleder meg til å følge dere videre på deres nye vei! Og masse lykke til!
Monica;)