Blogg


lørdag 22. juni 2013

Give away hos Tonemelone!!!


I sammarbeid med mæ sjøl  lodda æ ut et lite tonemelonemaleri 30x30! 
Tittel på bildet:
"I hope sometimes you wonder about me..."

Det e sommer og det e sol 
(ihvertfall nån plassa høhø!) og humøret e på topp!!
Om du har lyst å vær me må du gjør som følger:

1 lodd førr å kommentere på innlegget.
1 lodd førr å bli følger.
1 lodd førr å følge mæ på Instagram (tonemelonedesign)
1 lodd førr å linke tilbake til innlegget på din blogg.

Trekning 10.juli!!







Ha ei flott helg!!

Tone


34 kommentarer:

ReVinyl sa...

Flottings bilde!

Jeg trekker 3 lodd, tusen takk :)

Renata sa...

1 lodd på meg...

Mvh Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Anonym sa...

Hærlig bilde fra ei HÆRLI nordlandsjente :o) Hanne M Edvardsen

Frøken Fryd sa...

YES! Eg er med og tar tre lodd, heldigvis er eitt av dei eit vinnarlodd :-D hoho!

Klem Eli

Anonym sa...

Då trekker eg i alle fall to lodd! Skal prøve å følge deg på blogg i tillegg til insta! Du er dyktig! Solfrid Langeland solfrid_torvund@hotmail.com

Anonym sa...

Då trekker eg i alle fall to lodd! Skal prøve å følge deg på blogg i tillegg til insta! Du er dyktig! Solfrid Langeland solfrid_torvund@hotmail.com

Høytrykk sa...

Så fint! Jeg tar tre lodd og håper jeg har vinnerlykke!

s h i n e d e s i g n sa...

Du er så flink! Jeg tar mer enn gjerne tre lodd her hos deg :-)

Anonym sa...

Nydelig bilde!!
1 lodd på meg..

Mvh Mette

mettbjer@online.no

Fragmenter sa...

Har forelsket meg i dette bildet, jeg. Krysser alt jeg har for at det blir mitt:) Tre lodd til meg:)

Anonym sa...

Sommerfølelse....
Deltar gjerne med ett lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

sivknivklestativ sa...

For et flott bilde, jeg trekker meg 3 lykkelodd.

Psst! kom å bli med på min lille give away

Vicky Holmedal sa...

Nydelig Tone!

Jeg vil gjerne trekke tre lodd :-)

Klem
Vicky

Vekarus sa...

What a lovely picture! Would like to participate with two tickets, please.

Ingvild sa...

Fantastiske farger, jeg trekker meg tre lodd og krysser fingrene :)

Klem Ingvild

HildeR sa...

I sammarbeid med meg sjøl... Hihihi... Hva skal jeg med egen blogg når det er så mange flotte å ha glede av... Jo det hadde selvfølgelig gitt et ekstra lodd, men det får holde med 2 lodd denne gang - for kommentaren og for at jeg følger.

I'll be back!

Hilsen HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

Så fint
Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

marlene bakken sa...

Nydelig bilde - positive signaler:-)

1 lodd

UC sa...

1 lodd :)

Kristine S sa...

Kjempefint bilde!!Det hadde passet veldig bra på en vegg hjemme hos meg.

Jeg tar med glede 4 lodd, krysser fingrene og gleder meg til trekning!

Mvh. Kristine SKS
E-post: kristine907@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med og trekkker 1 lodd :D
idakristinekr@hotmail.com

Geroannie sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Solveig sa...

To lodd på meg ... Dette bildet digger jeg ... Nå Xes både fingre og tær, og jeg håper bildet havner her :-)

Anonym sa...


1 lodd førr å kommentere på innlegget.
1 lodd førr å bli følger.
1 lodd førr å følge mæ på Instagram (tonemelonedesign)

Da blir det 3 lodd på meg! :-)

Turid Helen
turiiid@hotmail.com

Anonym sa...

For et nydelig bilde:). Jeg tar 1 lodd.

Hilsen Silje
silegg@live.com

Tom Kenneth Green sa...

Følger og kommentar :) så 2 lodd på meg :)

håper det holder for å vinne denne flotte premien :)


tomkgreen@hotmail.com

Berit Syrtveit sa...

Synes at et bilde norrafra burde havne på det blide sørrrrrlandet hos meg :-) 1 lodd tar jeg og krysser fingrer og tær

Marianne sa...

Ny sjanse!
Kommenterer og følger :-) og krysser fingrene.
Klems fra Marianne

Pia sa...

Så nydelig! Jeg må jo prøve lykken med 2 lodd. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

Anne-Lises lille univers sa...

Så morsomt å se ka 'det har blitt av' dæ, Tone! Dypt imponert, det må æ si :)

Se ikke bort fra at det kan komme en bestilling eller to fra din gamle klassevenninne - i første omgang blir det to lodd på meg; kommentar samt følger deg på Instagram.

Fingers crossed!;)

Klem, Anne-Lise GM

Marianne Rolland sa...

Det er sååå flott
så stilig og rått
DET bildet der , burde vært her
i min stue så naken og sær
kjenner jeg 2 lodd drage meg der..
Vær så snill, jeg vil jeg vil!
et kunstverk av deg Stavanger til... <3

Anonym sa...

Fint bilde!
Ett lodd på meg.
K.eilertsen ætt hotmail dott com

Tina T sa...

Så lekkert! Jeg trekker to lykkelodd og krysser fingre, armer og bein :)
tina.triger@live.com

Charlotte sa...

2 lodd på meg da :)

Krysser fingrene!
God sommer

Klem Charlotte
charlottetotland@gmail.com