Blogg


torsdag 18. juli 2013

SPLÆSJ, PANG, KNÆSJ!!!







Eeeendeli har vi litt flere bilda å vis dåkker av produksjonen vårres, og en liten flik av lokalet :-))
Vi har vassa rundt i en kvit snøstorm kjennes det ut som, og det va fantastisk å hiv inn nån fargebomba der inne!! Alt har blitt kvitt og fiiiiint, bortsett fra døra da- som jo e blitt råååååsa!! 
Disse bildan knipsa vi i går, endel små maleria som e med på bildan i første omgang,- har flere på lur men de e såpass stor at de må fraktes med budbil ut til lokalet etterhvert!

Åpningsdato har vi også klart å funne fram til:
23.august!!!!

Navnet på dette galleriet/verkstedet og butikken har vi etter mye om og men klekka ut, men det skal vi ikke røp før logoen e klar. 

Ha en fortsatt finings kveld,

Tone.

2 kommentarer:

june olsen sa...

Heisann....kjempe fin blogg! Elsker de saftige fargene! Min kusine Kariann midttveit (daglig leder fra rett hjem) henviste meg til bloggen...jeg bor og blogger i london, men er egentlig fra Sotra....sjekk ut min blog http://nostalgiecat.blogspot.co.uk
Der poster jeg ukentlige tutorials på mine små og store prosjekter til hjemmet....kommer til Bergen i august, håper jeg kan poppe inn i butikken da...
Xxjune

june olsen sa...

glemte a ticke boxen for oppfolgingskommentar e-mail....