Blogg


onsdag 10. juli 2013

Trekning av maleri-give away og butikkbenk!!


Trommevirvvvvelllll:



Og den heldige vinneren av maleriet "I hope sometimes...."
blei:

Fragmenter
G*R*A*T*T*I*S

Send mæ mailadressa di så får du en fin pakke i posten!





Ellers har dagen i dag gått med til å snekre benk i Fridalsveien! Den skal males kvit som resten av plankehaugen her inne :-) Tanken e å bruke den til å stille ut småbilda, puta og anna stæsj. Mulig den kan brukes til å sitt på også! Æ bynn å føl mæ som en fullblods snekker og malermester etterhvert haha! (Ryggen og knærne kjennes ut som drit, og næsehåran har stivna fullstendig etter å ha sotte med nesen oppi malingsspannet i flere uka, men pytt pytt!) Ooooohhh- skal bli deili å kom i mål til slutt!







De ultrafine teppan på gulvet e der av praktiske årsaka,- må førr all del ikke rip opp det nymalte gulvet mens Pøbeldama e ute av byen- da bli det bråk, hehe!!



Sånn!! 
Med litt kvitmaling bli dette fantastisk bra om æ må få si det sjøl!!

Ha en kreativ dag!

Tone




3 kommentarer:

Høytrykk sa...

Det blir knall med den benken! Flink til å snekre du! :)

FjordBy sa...

Den blir knallbra!
Herlig å se fremgangen i lokalene! Og SÅÅÅ lei meg for at jeg ikke rakk få med meg blogglotteriet... Jaja, heldige den som vant :)

Håper du har tid til litt hvile og nyting av sommeren innimellom slagene også!

Den må nytes sakte og leeeenge ;)
Klemmer!

MøbelPøbel sa...

Så BRA Tone!! Benken ser smashing ut!! Du får ose av din kunnskap når jeg skal sette i gang på andre siden;)
PS:merket meg teppene ja:D