Blogg


torsdag 22. august 2013

1 dag igjen til åpning!!!!!!









Herregud!!
 I mårra åpna vi døran til dette rampate universet vårres......
-vi kjenn det veldig godt i magen i dag,- litt sånn blanda panikk/skrekk&gru og eufori!!!
I tillegg kom vi i avisen i dag, BA har laga en artig sak på oss to og butikken vårres
Ramp42!

Vi vingla fra "tenk om ingen kommer, og ingenting blir solgt- sååååå flaut!" 
Til: "Tenk om ALT bli solgt unna på første helga,- da bli det jo heeeeeelt tomt!" 

Jaja, vi får ta det med fatning uansett ka som skjer! Det viktigste e jo at æ og ho Christine har skapt oss en kjempefin arbeidsplass med go plass til det vi lika aller best- nemlig å skape nye ting!

Vi skal fremover holde åpent man ons fre kl. 10.00-15.30 
og lør 10.00-16.00

Alle e hjertelig velkommen inn førr å kikk på det vi holde på med, om du vil bestille et spesielt maleri eller kjøpe et som allerede e ferdig,- eller handle kule Pøbel-retromøbla!

Velkommen skal du vær til åpninga i Fridalsveien 42 i mårra kl 17.00-21.00
og ellers!

Tone

10 kommentarer:

Manuela Hardy sa...

SÅ gøy!
Det kribler jo i magen min bare av å tenke på det. Tror nok ikke det blir stille for å si det sånn ;)
Lykke til!

Dynamisk Salong sa...

Kjære dere! Åh, for en spennende dag det blir i morgen da! Tenk så lenge dere har jobbet, slitt for og planlagt dette. En enorm bragd rett og slett. Blir rett og slett dønn fascinert av folk som tør å gå for drømmene sine på den måten dere gjør nå. (Er nettopp noe av det jeg jobber for med pasientene mine hver dag!). Synes det jeg ser av butikken på bildene virker utrolig flott, gjennomført og stilig. Den som bare hadde bodd litt nærmere Bergen i morra du! Sender dere imidlertid masse lykkeønskninger! Og sørg nå endelig for å skjenke litt champis, ikke minst til dere selv i morgen, - og kanskje til en kunde eller to også, hehe! Spent på å høre mer etterhvert. Klem fra Beate

Annelise Edgarsdatter sa...

Masse L Y K K E til:) Jeg kommer innom neste gang jeg er i Bergen:)

Annelise

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint dere har laget!
Gleder meg til å se i morgen:-)

Ellen* sa...

Søren også! Jeg får ikke tid til å komme idag!:o( Og ikke imorgen heller, for da skal jeg selge Slaraffenpunger i Skostredet. Det må bli neste lørdag da. Håper dere ikke har tømt butikken til da!;o)

Massemasse lykke til idag! Det ser såååå fint ut!:o)

Øyeblikk sa...

No er eg så spent på korleis det gjekk...! Tok det ein eller to timar før dåke var utsolgt!?! Med så mykje lekre snopeting kan det jo ikkje ha mangla på kjøpelysten, tenkjer eg :-) Digger konseptet dykkar, to så dyktige damer må jo berre vera ei vinnaroppskrift.

Klem Eli (som ikkje lengre er Frøken Fryd, men fortsatt Eli)

Frydisblog sa...

hei.
Gøy og være tilstede på åpningen i går,flott butikk.
Jeg kjøpte med meg et koselig bord,som passet perfekt her hjemme=)
Er der på facebook?
Frøydis

Anonym sa...

Syns maleriene er fantastiske! Elsker fargene!! Gratulerer med butikk:)

elin

Nordpå sa...

Jeg synes dere er utrolig tøffe som satser på drømmen, og jeg håper virkelig dette blir en hit! Det er kjempe bra at dere tar vare på møbler og gir dem nytt liv, og hadde jeg bodd i nærheten, ville jeg deffinitivt handlet hos dere :)

Jeg kunne selv tenkt meg til å holde på med akkurat det dere gjør :) Det må være uffattelig morsomt (men sikkert myye jobb også)! Jeg får søke råd hos dere hvis jeg en gang i fremtiden skulle tørre å prøve selv ;)

Stå på videre!

Øyeblikk sa...

Altså, tusen takk for fagre ord, Tone! Eg lyt berre seia med ein gong at eg diggar deg også - muchos! Det vert kjekt å sjå deg att på messa i Bergen, skal dykk ha eigen stand? Eg heiar uansett på dykk - energi og glede er det eg kjenner på når eg ser bileta i frå butikken!

Klem Eli