Blogg


mandag 16. september 2013

Fargeterapi deluxe x 100!!


Her inne hos ho Christine og mæ e det fargeoverload om dagan! Vi produsere og diskutere,
 fargekart, stoffa, maleria og møbla. 
Vi håpa og trur at dette e en butikk utenom det vanlige, som folk flest kan bli glad i!

Æ dro med mæ en gammel gul benk hjemmeifra i dag og laga ei vindusutstilling som hardnakka benekte at høsten e på vei.....!


Alle putan mine ligg under "Tonemeloneputa" til høyre i margen her på bloggen. Du kan sende mæ en mail om du vil ha tilsendt eller lagt av i butikken :-) (alle selges med innerpute)




Det samme gjeld malerian!





Det kjære utstillingsbordet har fått selskap av små maleria i dag- blei så lei den putehaugen som tronte her tidligere!



Pøblusen sine møbla e absolutt verdt å kom å kikk på,- du finn ikke kulere og avbalanserte farga enn dette!!




Et tonemelonemaleri ved siden av et knæsjt gult skap sprita opp!!






Industriskapan e veldig populær! Nu har vi etpar til inne på bakrommet som ikke e malt enda, så om du har fargeønske e det bærre å kom med det!!



Her e slagordet vårres!!
Håpa at mange flere treng 
FARGA I HVERDAGEN!

Tone ;-)


3 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Herlig herlig å velta seg i fargar i dette innlegget, eg gleder meg til å velta meg i fargar på standen dåkas også. JA, dåke er garantert èin kunde, for det er garantert banna bein at eg kjem innom. Men eg tenker at eg nok må brøyta meg fram for å få litt fargevelt - det vert sikkert den kjekkaste standen på messa! Eg skjønner at det sikkert vert nokre søvnlause netter i forkant av slike prosjekt, men det er jo fabelaktig reklame for rampebutikken. Eg håper dåke får solgt i haugar og lass!!

Eg gleder meg!

Klem Eli

elviras drops sa...

For ei sprek utstilling, love it!

Dynamisk Salong sa...

God kveld, du kreative kvinne! Den som hadde bodd bittelitte grann nærmere denne herlige fargesprakende butikken deres. Er så spent på å høre hvordan det går med dere? Har dere fått landet og kommet noenlunde i rutiner? Håper virkelig butikken går så det suser, selv om det sikkert tar litt tid å gjøre seg kjent og få et "navn på byen", hehe! Skulle så inderlig gjerne ha vært på interiørmessa også. Dere produserer og planlegger an mass for tida innen den tid, skjønner jeg? Uansett; ville bare stikke innom og ønske dere begge lykke til både videre med butikke og på den o´store messa. Håper virkelig vi treffes på et bloggtreff med tid og stund. Jeg VET at jeg kommer til å like både skravla, kreativiteten og personligheten din! :-) God klem fra Skien, hvor ho mor snart er klar for å innta soffa og bonderomantikken. Juhuuu! :-)