Blogg


fredag 13. september 2013

Go` fargesprakanes helg!!






Ho Christine og æ ønska dåkker alle ei finfin helg
 med eller uten gnist i møblemanget!!
Mangla du gnist og bor i Bergen
 e det jo bærre å ta sæ en tur til Fridalsveien 42 hehe!!

Æ hold nu på med ditt og datt om dagan. 
Bla forskjellige bestillingsmaleria, som feks på det øverste bildet med den fiiiiiine gyngestolen,-
maleriet e ikke ferdig, men ho Christine tok det med på en fotosjut likavell :-) Ho Christine har stadig vekk nye prosjekta på gang, så følg med!

Mange fine ting i butikken,
så velkommen skal du vær!

Åpent i mårra fra 10-16.00

Tone















5 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Dere har så mye kult i butikken! Ser jeg må ta meg en tur igjen snart. Det svarte skapet var knallstilig!

Den gule Tonemeloneputen jeg kjøpte på åpningsdagen passet såå fint i sofaen:-)


Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Så herlige og inspirerende bilder - gyngestolen er bare knailltøff:)

Ha en finfin helg:)
Klem Marianne

Annelise Edgarsdatter sa...

Så flinke dere er..., kule bilder!! Må se til å besøke RAMP42 snart!!

Fin søndag!!
Annelise

Øyeblikk sa...

Hei på deg, ToneMelone! Skal dykk ha egen stand på Interiør- og Bolilgmessa? Eg tar turen i år også, og gleder meg såklart :)

No sit eg her på breie baken og surfer rundt i bloggeland og medan magen lagar middag - akkurat slik det skal vera ;)

Klem Eli

malla sa...

Åh, så mye lekkert. Den gule benken var jo helt knall ;)
Skulle ønske jeg bodde i Bergen nå ja.

Absolutt, en butikk til å bli skikkelig glad i og av.

- malla-