Blogg


onsdag 16. oktober 2013

Messehelg!!



Pøbel`n og Melonen har herja på i butikken i dag- det ser ikke ut der inne!! 
Puta, maleria og møbla står og venta på å bli transportert til Grieghallen og Interiør og boligmessa som går av stabelen denne helga!  
Vi e jo de glade amatøran på bærtur som aldri har gjort nåkka sånt som dette før!!!!
Skal vær veldi gla når alt av pikk og pakk har kommet på plass på standen vårres, veeeeldi mye å husk på førr en litt sliten og tilårskommen hjerne som prøva iherdig å vær superkreativ sånn i siste liten hehe!!
Pga av deltagelsen på messa kommer butikken i Fridalsveien 42 til å være stengt fre, lør og mandag.

Håpa vi treffes på messa da, 
-veldig kjekt om du kommer bort og si HEI!!

Tone :-)

1 kommentar:

Åkerkanten Blogg sa...

Hei :-)) , dere har så mye fint at det var så vidt jeg bestilte flybillett tur retur Trondheim Bergen til lørdagen for å se dere på messen. Men null flybillett og ikke nok tid dessverre. Men jeg håper jeg får til å komme på butikken deres veldig snart. Jeg elsker maleriene dine , de er slik jeg liker :-)) . Superfine møbler og puter også. Gleder meg å se i virkeligheten. Lykke til på messen :-) mvh Anita